M- jag vet att det är lågt att be om , men jag skiter i det

hallllo alla som läser våran superblogg!
Idag hade vi bara en enda lektion efter vi va på body&soul mässan på Aranäs.
Vi fick först få runt och typ kolla lite, och sen fick vi göra Chiball? , som var en avslappningsgrej med bollar o sånt. helt okej vade. Sen gick vi då till skolan där vi gjorde klart och skickade in vårt arbete i Männskan Socialt och Kulturellt. Skönt att bli av med de, och tänka på de. Efter skolan gick jag och Frida en snabbis till kungsmässan och köpte slinghårfärg å mig som andrea ska få göra på mig, ta utväxten och så. Hoppas att det blir bra, brukar ju vara bäst när man ska bleka håret att gå till en frisör, men dom vill inte att man gör de så ofta, så sist jag kom dit så tog dom inte hela håret, så får hoppas att det blir bra. Annars kan jag faktiskt tänka mig att förga håret mörkt igen.
S´å nu väntar jag på att Andrea ska sluta jobbet och sen ringa mig så får hon göra det.
ikväll blir det nog bara att sitta hemma och mysa i soffan framför teven, och vila upp oss- för imon har Niklas fest, så då ska vi dit (:

denna har jag tänkt att använda mig av, kostar 89kr på ICA 


Bloggar senare efter slingnigen och så kanske ni får se ett förhoppåningsvis bra resultat :))
Hoppas att ni som ska göra något trevligt får en fin kväll iallafall!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0