M- new clothes

Har nu vart och hämtat ut mina saker från HM som jag fick på posten. Fick en jacka, en väst och en tunika. Jackan var bra och västen var bra, men tunikan var heeelt fel färg än vad dom visade på hemsidan - så blev lite besviken, men jag behåller den ändå, va inte så dyr så orkar inte skicka tilbaka den. det va den som jag ville ha minst av det jag beställde om man säger så, så det var väl tur i oturen(:

Här är bild på jackan jag köpte för 399kr:  (bild från HM.com)


Och denna västen köpte jag för 499kr:   (bild från HM.com)


Tunika 199kr:


Dom andra sakerna får ni se hur dom sitter på en annan gång, men nu orkar jag inte fota. Säg gärna vad ni tycker om tunikan eftersom jag är så osäker på den.
Uppdaterar förhoppningsvis på morgonen imon (:


XOXO


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skitsnygg(Y)

2009-09-23 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0