M- pissväder

tjenatja!
Ligger här under sängen med laptopen under en filt och med värmdekudde. Det är det enda man vill göra när det är sånt här väder. usch! man blir nästan deprimerad av regnet och blåsten. Cyklade till skolan idag och på vägen hem så blåste man ju nästan omkull? Min kväll ser ut som så att jag kanske sticker till Andrea en sväng eller så blir jag bara hemma och då hade jag tänkt att kolla film eller så skulle jag behöva städa min garderob, vi får se hur de blir, men jag tror att det bara blir att sitta hemma iallafall.
Köpte idag en par svarta jeansleggins och ett par lacktights, båda från bikbok. Kanske slänger upp en bild lite senare om någon är intresserad av att se hur dom ser ut (:


nu ska jag iallafall äta laxpasta (L) receptet kommer från Andreas mamma eller pappa, men det är iallfall sjukt gott, ni som inte testat de, jag kanske lägger upp receptet senare, men till er säger jag DO IT! ni kommer inte att ångra er (;



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0