M- sista dagen som 16år?!

Tjooh! Kom hem för en liten stund sedan, har varit och fikat med Andrea, Vickan & Matti på Karma. Och gissa vad jag åt? ceacarsallad<3 heheh. Vi har inte umågts på hela sommaren typ, så vi satt och snacka om massa saker. Sen så kom vi in på rolia klipp som vi har sett på youtube, så satt vi och snacka och skratta om dom, så ska kolla lite på sånt nu ,  kul ju faktiskt. Sen ska jag snart slänga mig i duschen för att sedan lägga mig i soffan för ikväll klockan 10 kommer Scary Movie, och den vill jag inte missa.  Ångrar nu att jag inte tog med mig min mattebok hem, hade verkligen beöhvt göra lite nu, för jag fattar i n g e n t i n g. Så får väl bli att sätta sig med den imon en stund efter skolan, och sen kanske dra på nåt skoj fram på kvällskvisten.
Bjuder på en vacker bild från fridas tjejmiddag förra året, när det var vi tjejer som verkligen höll ihop.

PS. glömm inte att det är min B-day imon. DS.


Frida, Andrea och jag där bak,
Vickan, Emma och Matti där fram (:



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0