M- Stay With Me Don't Fall Asleep To Soon The Angels Can Wait For A Moment

Orkar inte blogga för tillfället. Håller på att mista en närstående och allt är kaos här hemma. Vill bara åka bort härifrån och komma tillbaka och att allt ska vara som vanlgt då. Och så är jag så himla besviken på några stycken , och jag hoppas att ni känner er träffade om ni läser detta. För det borde ni.
Vet inte när humöret kommer tillbaka, kanske redan imorgon eller vad vet jag, men kan fakstikt inte komma på att skriva nåt vettigt när allt känns så fel som det gör just nu.

Det är jobbigt att se på när den människan man älskar mest i hela världen bara bryts ner mer och mer. Och inte ens jag vet hur jag ska hantera detta. Jag ska fan skärpa mig här hemma nu för allas skull och hoppas att det blir bättre fort och att du kommer hem snart igen. Jag älskar dig M  ♥


XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ordnar sig som sagt(Y)<3

2009-09-28 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0