M- tro de eller ej, men träning för oss idag!

tjosan i trosan bloggen. Sorry att jag var så sålig och inte gjorde nåt inlägg igår, men jag var hemma och sov bort hela dagen verkligen, men skönt att få göra så ibland. Va först tidigt hos tandläkaren och sen gjorde jag inget mer på hela dagen.
Idag är det väldigt fint väder, härligt! Det firade jag med att skippa spanskan och hängde istället med Andrea och Frida till ett jätte mysigt fik som heter Karma, dom har världens godaste ceasarsallad, så dit tipsar jag alla som inte redan besökt det att ta en liten tripp till dit. Just nu sitter jag och käkar lite naturgodis, (nyttiga maja(Y)). Ska om ett tag slänga i mig lite mat för att sedan ska jag och Andrea hör och häpna träna, helt sant faktiskt! Vi ska gå ner och träna handboll med laget som kallas "bredd" där vi nu ska hålla igång en gång i veckan plus matcher, kommer nog bli fint, och lagom för oss, hehe.
bjuder på några bilder från Karma idag, för jag var så duktigt och hade med mig kameran, sådeså!

   Frida & jag

 Andrea

 Ceacarsallad


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0