M- underbart med orientering

eller inte!
fy fan vad jag  h a t a r  orientering. inte det minsta kul, och särskilt inte när regnet öer ner över en heller. Det ända som var kul var när andrea halkade, hehe sitter här och skrattar för mig själv bara jag tänker på de. Vi tog 12 av 21 kontroller för sen så stötte vi på emma och frida och vi började snacka lite med dom om att vi skulle ge upp och vända tillbaka. Vi gjorde det men sen efter en stund så ville emma och frida börja igen så jag och andrea gick tillbaka till skolan och lämnade in våran lapp och sa att "andrea stukat foten", som vi alltid har dom ursäkt hehe. Bara för att hon gör det så himla ofta, på rikigt alltså. Så nu sitter jag här hemma medans frida och emma antaglgien fortfarande är ute i skogen och virrar. Har just tagit en varm härlig dusch och snart ska jag och andrea åka in till göteborg och orientera i affärerna där istället, mycket trevligare.
Men nu hörde jag hur min telefon plinga, måste skynda mig lite. Bloggar nog inte förrens sent ikväll för sen ska vi kolla på när Niklas spelar innebandy match!

ska kolla efter några liknande stövlar som dessa idag, annars kanske jag beställer hem domma ;



XOXO /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0