MAJA- tjena sexbomb, står du här och tickar?

hall-o!
Slutade i hyfsad tid i dag i skolan, men det som är så himla jobbigt är att då går det inte någon buss hem, och ändå, klockan två är ju inte såå tidigt så inte bussarna ska gå? men iallfall så gör dom inte de, så jag och andrea köpte varsin varmchoklad och så traskade vi hemmåt. Och det var nog den äckligaste chokladen nästnan i mitt liv, inte alls så där goda som dom är på espressohouse, och dessutom så spillde jag ut rätt så myclet också hehe. Sen jag kom hem så har jag inte haft för mig så mycket, ska leka pluggis nu denna eftermiddagen och läsa mke.
Skönt var det att ha buffertdag igår, va på kungsmässan en liten sväng när mami skulle handla och jag fick med mig en jeansjacka från rean på zara och även en till vinterjacka därifrån, båda gick väl på ungefär 1 600kronor tror jag. laddar upp bilder på dom och även jackan och västen från HM antingen ikväll om jag hinner, annars lovar jag att det kommer imorgon (:
Skönt att vi är lediga på torsdag nästan med. Ska bara ha orientering och sen slutar vi. Då ska jag och Andrea nog ta en tripp till Göteborg och köpa jeans som vi båda behöver. Och sen på kvällen så nog vi och Frida kolla på Niklas som spelar innebandymatch någonstans, hoppas det blir trevligt iallfall och hoppas att vi båda hittar några snygga jeans att köpa. Sen ska vi spara våra pengar till Estocolmo så vi kan gå loss där!
Och grattis till min bror och Natha som firar två år tilsammans idag (: Nu ska jag vara plugggggis. (Y)


saknar mitt blonda hår faktiskt



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0