M- freeport

hej alla (:
Idag slutade vi i hyffsad tid efter skolan, så jag och frida passade på att ta en tripp till Freeport för att gå in i affären där andrea jobbar idag och hälsa på lite. Hittade ett enkelt linne som skulle kosta mig 15 små riksdaler, men orkade inte vänta på att andrea skulle komma ut till i affären och hämta de, så sket idet. Men jag gick in på bellbox och köpte mig två stycken hårspray att ha innan jag plattar håret, fick även med mig ett puder och en hårinpackning från ica innan det bar av hemmåt. Frida skulle på middag och jag åkte hem för att ta tag i pluggandet, och vi kan ju låtsas iallafall som att jag har gjort de.
Funderar på om jag ska ta i hårinpackningnen nu, eller om jag ska vänta till efter fredag. För då ska jag antagligen slinga mitt hår lite i utväxten ochsånt, men vet inte om jag har krafter nog just nu att duscha håret och sånt, då måste jag ju gå upp tidigare imon också för att platta håret. Somliga har ju inte sovmorgon imon som andrea har, nää.. jag får börja 8.25.
Just nu sitter mina päron och tittar/bokar resa till Italienresan som vi ska göra två veckor nästa sommar. Så vi får hoppas att dom hittar något fint!


Saknar mitt långa hår väldigt mycket! ): men nu ska jag börja
med hårkontroll och värmeskydd för fullt och se om det kan ge
mig något resultat (:




Fick köpa två stycken värespray för 189, hårinpackning och solpuder
minns jag inte exakt och fick inte kvitto, men gick kanske på 100kr tillsammans.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0